مشارکت بیش از 9 هزار دانش آموز در جشنواره مجازندران

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/مازندران معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران از مشارکت بیش از 9 هزار دانش آموز در جشنواره مجازندران 6 اطلاع داد.

مشارکت بیش از 9 هزار دانش آموز در جشنواره مجازندران

محمد شعبانی در نخستین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش مازندران، اظهار کرد: در سال گذشته به واسطه همه گیری بیماری کرونا و عدم برگزاری کلاس ها و برنامه های پرورشی، سالی بسیار سخت بود، امیدواریم با ریشه کن شدن این بیماری منحوس باردیگر محیط تربیتی از فضای مجازی به فضای حقیقی وارد گردد.

وی با اشاره به چندین شاخص فرهنگی مهم، اظهار داشت: افراد مختلف در سیستمهای ثابت معمولا رفتارهای یکسان از خود نشان می دهند این جمله ناظر بر استراتژی تغییر مثبت است و از این جهت، سازمانها و نهادها برای پیشرفت باید به تغییر مثبت حرکت نمایند. همچنین مسائل و مسائل موجود، ناشی از راهکار های دیروزی است و این نشان دهنده لزوم استفاده از راهکار های نوین است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به مشارکت بیش از 9 هزار دانش آموز در جشنواره مجازندران 6، تاکید نمود: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی در پیشبرد اهداف فرهنگی باید بسترسازی های مناسب به منظور اطلاع رسانی و همچنین ایجاد فرصت های کافی برای مشارکت هرچه بهتر فرهنگیان و دانش آموزان در برنامه های هنری ایجاد گردد. شرکت تعداد قابل توجهی ازدانش آموزان در جشنواره های متعددی که در زمینه های مختلف در دوران کرونا برگزار گردید نشان دهنده علاقه این قشر از جامعه به مسائل فرهنگی و ادبی است.

شعبانی با اشاره به سرمایه های اجتماعی، توضیح داد: امیدواریم با به کارگیری تیمی پیگیر از سوی مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق، ظرفیت های آموزشی، پرورشی و ورزشی موجود را شناسایی نموده و بتوانیم با تهیه این بانک اطلاعتی، به خوبی از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به فرصت گرانبهای تابستان برای کارهای فرهنگی، اظهار داشت: تابستان سال جاری با سالهای گذشته متفاوت است چرا که سال تحصیلی در سال 99 از ابتدا به صورت مجازی بوده و نیازمند تدبیری هوشمندانه برای تابستان از طریق چندین جشنواره هستیم.

این مقام مسئول درپایان تاکید نمود: تمامی مدیران مدارس در طرح های ملی همچون طرح مقابله با آسیبهای اجتماعی و همچنین کارگاه هایی که در شبکه شاد در نظر گرفته می گردد، مشارکت فعال داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30556

به "مشارکت بیش از 9 هزار دانش آموز در جشنواره مجازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بیش از 9 هزار دانش آموز در جشنواره مجازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید