موقعیت های گل ما بیشتر بود، می خواستم دو رکعت نماز شکر بخوانم!

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی در انتها دیدار استقلال برابر سپاهان اصفهان با حضور در نشست خبری گفت: این حرفی که می زنم احساس قلبی من است. واقعا اصفهان، مردم این شهر و باشگاه فولاد مبارکه نشان داده اند که یک باشگاه فرهنگی هستند و معرفتی و پاک فکر می نمایند. این حرف های من به خاطر تقدیر از من نیست چرا که دو سال از بهترین سال های خوب زندگی خود را اینجا گذراندم.

موقعیت های گل ما بیشتر بود، می خواستم دو رکعت نماز شکر بخوانم!

وی در مورد این دیدار عنوان نمود: بازی بسیار تاکتیکی را پشت سر گذاشتیم و روی سکوها هم جو خیلی خوبی را شاهد بودیم. حتی رفتار خبرنگارها هم در این شهر با جای دیگر فرق دارد چرا که سوال ها فنی و واقعا خوب است و انصافا پایتخت فرهنگی برازنده این استان است. ما 40 درصد مدال های گوانجو را از استان اصفهان کسب کردیم. ضمن اینکه بازگشت مهندس پورسینا را به خانه خود تبریک می گویم. مردم اصفهان و باشگاه سپاهان همواره در گوشه قلب من هستند.

سرمربی تیم استقلال اضافه نمود: واقعا بازی زیبایی را شاهد بودیم. از مسئولان فولادشهر به خاطر کیفیت خوب زمین تشکر می کنم. هر دو تیم می توانستند برنده باشند ولی در ایجاد موقعیت خطرناک ما پیروز تر بودیم. اگر قاضی دقت بیشتری می کرد می توانستیم برنده باشیم. از نتیجه راضی نیستیم اما خوشحالم که با سه جلسه تاکتیکی با همه بازیکنان اینقدر خوب بازی کردیم. این بازی مرا به آینده خیلی امیدوار کرد. با آمدن خسرو و اضافه شدن غلام نژاد شرایط بهتر می گردد. در هر صورت یک امتیاز هم بد نیست.

قلعه نویی در پاسخ به خبرنگاری که حرف های وی را تعارف دانسته بود، گفت: من در اصفهان دو سال تجربه داشتم و در این دو سال آنچه که دیدم را گفتم. من با تراکتور اینجا 2 بر یک باختم ولی آن زمان هم راجع به قضاوت ممبینی حرفی نزدم. اصلا حرف های من تعارف نبوده است.

وی درباره تیم سپاهان توضیح داد: من جایی که مسئولیت ندارم نباید حرف بزنم ولی این را بگویم که این تیم فوتبال مدرنی را ارایه می نماید. این همه جوان در تیم سپاهان حضور دارند و نباید این را نادیده گرفت. سپاهان هنوز هم یک مدعی جدی برای قهرمانی است.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: دیروز یکی از دوستان گفت که جنگ دو تیم در وسط میدان است که اینطور هم بود. هافبک های ما خیلی خوب بودند و وقتی جلوی سپاهان اینقدر با صلابت بازی می کنید نشان از عملکرد خوب شما دارد البته باید بهتر از این بازی کنیم.

قلعه نویی همچنین گفت: ما در سال دوم سپاهان فوتبال مدرنی را زدیم. به غول های آسیا در دور مقدماتی 17 گل زدیم. این کار ابزار می خواهد. اولین ابزار زمین خوب است. وقتی چمن اینجا را دیدم می خواستم دو رکعت نماز شکر بخوانم. موضوع دیگر انگیزه است. من و همکارانم یازده ماه است یک ریال نگرفته ایم. ما نیروی انسانی خوبی داریم و اگر یک مقدار از نظر انگیزشی شرایط بهتری داشته باشیم می توانیم بهتر عمل کنیم. ما جزو چهار تیم آسیا رفتیم ولی در مجموع آن با قهرمانی در لیگ برتر حتی 8 میلیون تومان هم پاداش نگرفتیم.

وی در مورد مشکل گلزنی تیمش گفت: ما تنها هفته ای بود که سه جلسه با همه نفرات تمرین کردیم. ما در نیم فصل اول یک ایراد بزرگ داشتیم و این بود که زیاد گل می خوردیم ولی حالا سه بازی است که گل نخورده ایم. البته گلزنی را هم در روزهای آینده حل خواهیم کرد. ضمن اینکه جمشیدیان را هم به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم.

سرمربی استقلال در مورد ایمان باصفا هم گفت: شما یک بازیکن مثل گرث بیل را ببینید. مگر او از ابتدا در ترکیب رئال قرار داشت؟ من ایمان باصفا را در جام حذفی به میدان می فرستم تا او تجربه کسب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8490

به "موقعیت های گل ما بیشتر بود، می خواستم دو رکعت نماز شکر بخوانم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موقعیت های گل ما بیشتر بود، می خواستم دو رکعت نماز شکر بخوانم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید