وزارت علوم مدرک تحصیلی منتخب مجلس یازدهم را تایید نکرد ، انتخابات حوزه ابطال می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سخنگوی شورای نگهبان گفت: وزارت علوم مدرک تحصیلی سینا کمالخانی منتخب تفرش در مجلس یازدهم را تایید نکرد.

وزارت علوم مدرک تحصیلی منتخب مجلس یازدهم را تایید نکرد ، انتخابات حوزه ابطال می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: وزارت علوم مدرک تحصیلی سینا کمالخانی منتخب تفرش در مجلس یازدهم شورای اسلامی را تایید نکرد.

وی اضافه نمود: مدرک تحصیلی منتخب تفرش تایید نگردد، انتخابات آن حوزه ابطال می گردد.

سخنگوی شورای نگهبان درباره موضوعات مطرح شده درباره مدرک تحصیلی سینا کمالخانی منتخب حوزه تفرش در مجلس یازدهم، گفت: آنچه که ما در پرونده از ایشان داشتیم و آنالیز کردیم، گواهی تحصیلی بود که مسئله ای در ابتدای امر نداشت و در آنالیز صلاحیت هم، چون هیچ مسئله ای در این زمینه نبود، موضوع مورد تایید واقع شد.

وی اضافه نمود: اما اخیرا با توجه به موضوعات مطرح شده، موضوع را جویا شده و یک نامه ای از یک موسسه در یکی از استان ها دریافت کردیم که طی این نامه، اعلام شده که از این فرد با چنین مشخصاتی که مدعی شده که در مقطع کارشناسی ارشد علوم اجتماعی در این موسسه تحصیل نموده، سوابقی وجود ندارد و وی در این موسسه تحصیل ننموده است.

*مدرک تحصیلی منتخب تفرش تایید نگردد، انتخابات آن حوزه ابطال می گردد

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: ما موضوع را از وزارت علوم به عنوان مرجع اعلام نظر در این باره جویا شدیم که وزارت علوم امروزطی نامه ای اعلام نمود که مدرک تحصیلی منتخب تفرش در مقطع کارشناسی ارشد از آن موسسه، فاقد مجوز از شورای گسترش آموزش عالی است و مدرک ایشان را تایید نکرد.

کدخدایی ادامه داد: ما با خود فرد (سینا کمالخانی) تماس گرفتیم، ایشان مدعی هستند که مدرک من معتبر است و ما درخواست کردیم که اگر اسناد دیگری دارند، ارائه دهند و ما این هفته موضوع را در جلسه چهارشنبه شورای نگهبان مطرح نموده و تصمیم خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که اگر شبهات مطرح شده درباره مدرک تحصیلی منتخب تفرش تایید گردد، تکلیف چیست، تاکید نمود: اگر مدرک تحصیلی وی مورد تایید قرار نگیرد، ما انتخابات را در تفرش ابطال نموده و انتخابات میان دوره ای برگزار خواهیم کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16295

به "وزارت علوم مدرک تحصیلی منتخب مجلس یازدهم را تایید نکرد ، انتخابات حوزه ابطال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت علوم مدرک تحصیلی منتخب مجلس یازدهم را تایید نکرد ، انتخابات حوزه ابطال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید