وزیر خارجه سعودی از سکوت جامعه جهانی در قبال ایران انتقاد کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر خارجه عربستان سعودی با تکرار اظهارات ضدایرانی، جامعه جهانی را به سکوت در برابر رفتارهای ایران متهم کرد.

وزیر خارجه سعودی از سکوت جامعه جهانی در قبال ایران انتقاد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی امروز دوشنبه در سخنانی در کنفرانس خلع سلاح در ژنو گفت: جامعه جهانی در برابر رفتارهای ایران در منطقه خاورمیانه سکوت نموده است.

طبق گزارش شبکه سعودی العربیه، بن فرحان همچنین بر پایبندی عربستان به حمایت از کوشش های مربوط به خلع سلاح در منطقه خاورمیانه تأکید کرد.

او همچنین از رکود و بن بست در برابر اجرای مأموریت های کنفرانس خلع سلاح ، ابراز نگرانی کرد.

این وزیر سعودی گفت: عربستان توافقنامه های بین المللی و قوانین ملی برای فعال سازی کوشش های مربوط به برنامه های خلع سلاح، امضا نموده است.

روزنامه سعودی الریاض نیز به نقل از بن فرحان نوشت: چالش هایی که رفتارهای غیرمسئولانه ایران به وجود آورده باعث بروز نوع جدیدی از تهدید علیه صلح و امنیت جهانی به وسیله مجهز کردن گروه های تروریستی به فنآوری های پهپادها برای حمله به کشورهای منطقه شده است که بر خلاف تمامی کنوانسیون ها و قوانین بین المللی است.

بن فرحان در مورد یمن نیز مدعی شد که ما به راهکار سیاسی بحران یمن پایبند هستیم و این امر تنها به پایبندی حوثی ها بستگی دارد.

م

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13097

به "وزیر خارجه سعودی از سکوت جامعه جهانی در قبال ایران انتقاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه سعودی از سکوت جامعه جهانی در قبال ایران انتقاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید