پاسپورت دیجیتالی واکسن کرونا تهیه می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مایکروسافت، اورکل و مایو کلینیک در طرح اعتبارنامه دیجیتالی واکسن کووید19 شرکت می نمایند. این طرح یک پاسپورت دیجیتالی واکسیناسیون برای افراد فراهم می نماید که در موبایل ذخیره می گردد.

پاسپورت دیجیتالی واکسن کرونا تهیه می گردد

با توجه به آنکه واکسیناسیون کووید 19 در آمریکا شروع شده کسب و کارها و مدارس مشغول آنالیز شیوه برخورد با این فرایند هستند تا به طور ایمن عملیات های رودرروی خود را از سر گیرند.

به همین دلیل بعضی از بزرگترین شرکت های فناوری و سازمان های بهداشتی با یکدیگر همکاری می نمایند تا بازگشت به شرایط نرمال را تسهیل نمایند.

این گروه که طرح اعتبارنامه واکسن نام گرفته اند تصمیم دارند از سوابق ایمن و دیجیتال از واکسیناسیون کووید 19 مانند پاسپورت واکسن دیجیتال را برای همه فراهم نمایند.

این پاسپورت در موبایل فرد ذخیره می گردد. سوابق مذکور برای همه چیز از سفر هوایی تا ورود به کنسرت موسیقی استفاده می گردد.

این ائتلاف شامل طیف وسیعی از شرکت ها از جمله مایکروسافت، سیلز فورس، اورکلریال سرنر، سیگانز، اورنوت، ائیک و مایوکلینیک است.

طرح اعتبار نامه واکسن با هدف ایجاد یک مدل استاندارد با منبع باز برای ایجاد سوابق دیجیتالی از واکسیناسیون دربیمارستان ها، داروخانه و کلینیک هایی است که واکسن کووید 19 را تزریق می نمایند. این سوابق در صورت درخواست فرد برای وی فراهم می گردد.،مهر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27818

به "پاسپورت دیجیتالی واکسن کرونا تهیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسپورت دیجیتالی واکسن کرونا تهیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید