پروتکل های بهداشتی پروازهای امارات

به گزارش مجله سلو بلاگ، پروتکل های بهداشتی جدیدی به پروازهای امارات افزوده می شود

هواپیمایی امارات در حال تدارک پروتکل های بهداشتی و اقداماتی پیشگیرانه در فرودگاه و هر گونه سرویس آنبرد، برای اطمینان از سلامت و امنیت مشتریان و پرسنل خود در برابر ویروس کرونا می باشد.

پروتکل های بهداشتی پروازهای امارات

تمامی خدمه پروازی، کارمندان فرودگاه و نیروی خدماتی که در تماس مستقیم با مسافران هستند، علاوه بر استفاده از ماسک و دستکش، در حال حاضر موظف به پوشیدن تجهیزات ایمنی شخصی مانند گان های یکبار مصرف بر روی اونیفورم خود نیز هستند.

در فرودگاه بین المللی دبی، استعمال دستکش و ماسک برای تمامی مسافران و کارمندان اجباری است.

همچنین دمای بدن تمامی مسافران و پرسنلی که وارد فرودگاه می شوند، توسط اسکنرهای حرارتی به طور دائم بررسی می شود.

نشانگرهای رعایت فاصله اجتماعی بر روی زمین و مناطقی که برای انتظار مسافران تعبیه شده است، نصب شده، تا به مسافران در حفظ فاصله با یکدیگر هنگام چک- این و سوار شدن به هواپیما کمک کنند.

همچنین تیم فرودگاه امارات برای اطمینان از ایمنی مضاعف مسافران و پرسنل هنگام تعامل و صحبت با یکدیگر در کانترهای فرودگاه، سدهایی حفاظتی جلوی هر میز چک- این نصب کرده اند.

در پروازهای امارات، در راستای رعایت پروتکل های فاصله گذاری اجتماعی، چه برای هر شخص و چه برای خانواده ها، میان هر صندلی نیز یک صندلی خالی در نظر گرفته شده است.

همچنین پروازهای امارات به دلیل مسائل سلامتی و ایمنی افراد، سرویس های داخل هواپیما مانند کترینگ و … را نیز تغییر داده اند. برای کاهش تماس خدمه پرواز و مسافران، غذا و نوشیدنی های پروازهای امارات در کیت های بسته بندی مخصوصی به مسافران عرضه می شوند. در جعبه های غذایی مسافران ساندویچ، نوشیدنی، اسنک و دسر تدارک دیده شده است.

همچنین برای کاهش خطر شیوع ویروس کرونا، تمامی مجلات و دیگر مواد چاپی در حین پرواز، موقتا از دسترس مسافران خارج شده اند. در پروازهای امارات مسافران نمی توانند همراه خود ساک دستی به کابین حمل کنند و وسایل قابل حمل به کابین هواپیما تا اطلاع ثانوی محدود به لپ تاپ، کیف دستی و وسایل نوزاد خواهد بود.

همچنین پس از هر سفر، تمامی هواپیماهای امارات فرایند پاکسازی و ضدعفونی را در دبی طی خواهند کرد.

منبع: فلای تودی
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 تیر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16413

به "پروتکل های بهداشتی پروازهای امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروتکل های بهداشتی پروازهای امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید