چرخ فراوری در واحدهای نیمه فعال استان مرکزی به حرکت درآمده است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیدعلی آقازاده عصر پنجشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در اراک برگزار گردید، با بیان اینکه شناخت وزیر از صنایع بزرگ و کوچک استان برای برطرف مسائل این واحدها بسیار دارای اهمیت است، مطرح کرد: حمایت های ارزشمندی تاکنون در زمینه برطرف مسائل واحدهای صنعتی استان توسط وزارتخانه صنعت اجرا شده و هم اکنون شاهد رونق فراوری در تعدادی از واحدهای صنعتی استان هستیم.

چرخ فراوری در واحدهای نیمه فعال استان مرکزی به حرکت درآمده است

وی توضیح داد: ستاد اقتصاد مقاومتی امروز نودمین ستادی است که برگزار شده، مصوبات بسیار خوبی از این جلسات به دست آمده که مرهون زحمات و پیگیری های وزیر صنعت و حمایت از واحدهای فراوریی و صنعتی استان به عنوان اولویت است.

استاندار مرکزی اضافه نمود: البته در زمینه تحقق مصوبات این ستاد صنعتگران استان نیز دارای نقش بسیار مهمی بوده اند که با توجه به مسائل و مسائل موجود در واحدهای فراوریی و صنعتی همچنان ایستادگی و مقاومت کردند و اجازه ندادند خط فراوری در این واحدها تعطیل گردد.

آقازاده شرح داد: با تمامی این مسائل و مسائل استان مرکزی از ابتدای سال تاکنون 700 میلیون دلار صادرات را در کارنامه خود ثبت نموده و امیدواریم تا خاتمه سال این میزان صادرات به 1.2 دهم میلیارد دلار و 20 درصد افزایش نسبت به سال گذشته برسد.

وی گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی یک استان صنعتی و معدنی است باید صنعت و معدن در این استان بسیار خاص و ویژه دیده گردد و در زمینه برطرف مسائل این بخش ها، همکاری و تعامل بیشتری بین ادارات خدمات رسان، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و... با این بخش ها وجود داشته باشد البته این تعامل در استان تاکنون وجود داشته و می طلبد افزایش پیدا کند.

استاندار مرکزی اعلام کرد: بخش عمده ای از مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان تاکنون محقق شده، همچنین استان در زمینه برگزاری جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و اقدامات اجرا شده به وسیله این شورا، جزو استان های برتر کشور شناخته شده است.

آقازاده اعلام کرد: باید ارتباطات بین المللی را افزایش دهیم، اروپا خوشبختانه در زمینه تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران و بحث برجام با این کشور مخالف است و ایران را پایبند به تعهداتش می داند و باید از این فرصت بهره گرفت.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2112

به "چرخ فراوری در واحدهای نیمه فعال استان مرکزی به حرکت درآمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرخ فراوری در واحدهای نیمه فعال استان مرکزی به حرکت درآمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید