چگونه وسایل اولین خانه مان در کانادا را تهیه کنیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، نیازی نیست از همین حالا که فقط قصد رفتن به کانادا را دارید، حرص پیدا کردن وسایل خانه در کانادا را بزنید. خوشبختانه حالا دیگر راه های متنوع زیادی برای خرید وسایل خانه در کانادا وجود دارد. البته اگر هم در کانادا ساکنید و نگران وسایل خانه ­تان هستید، بهتر است در این مطلب با ما همراه باشید تا در ادامه با چند فروشگاه معروف آنلاین و حضوری در کانادا آشنا شوید و نکات مهم در هنگام خرید و حتی بعد از خرید وسایل خانه در کانادا را به شما شرح دهیم.

چگونه وسایل اولین خانه مان در کانادا را تهیه کنیم

خرید وسایل خانه از فروشگاه ­ها در کانادا

شما هیچ احتیاجی نداریدکه از ایران وسایل خانه­ را همراه خود بیاورید و به راحتی می­توانید وسایل مورد احتیاجتان را در کانادا با قیمت­هایی بسیار مناسب بخرید.البته توجه داشته باشید که اگر می­خواهید به ­صورت آنلاین خرید کنید، باید حساب و کارت بانکی داشته باشید.برای خرید وسایل منزل می­توانید به فروشگاه­های بزرگ مراجعه کنید که در ادامه به پرطرفدارترین آن­ها اشاره می­کنیم:

آمازون amazon

آمازون یکی از بزرگ­ترین فروشگاه­های آنلاین است و شما با عضویت در آن می­توانید به راحتی از آن خرید کنید و وسایل مورداحتیاجتان را تهیه کنید.از قابلیت­های خوب آمازون می­توان به prime اشاره نمود؛ با داشتن این قابلیت، خریدتان خیلی سریع حتی به فاصلۀ یک تا دو روزه به دست تان می­رسد.شما بعلاوه می­توانید از تخفیف­های فوق­ العاده­ آن هم بهره ببرید. prime برای تمام کاربران به مدت یک ماه و برای دانشجوها تا 6 ماه رایگان است؛ فروشنده­های متفاوتی در آمازون حضور دارند و قیمت­های دلخواهی برای کالاهای خود مشخص می­کنند. پس بهتر است پیش از خرید از آمازون، کالای موردنظرتان را در سایر فروشگاه­ها آنالیز کنید تا با قیمتی مناسب کالای خود را تهیه کنید.

آیکیا IKEA

این فروشگاه بین دانشجویان، مهاجران و تازه ­واردین بسیار پرطرفدار است. آیکیا فروشگاهی برای خرید وسایل خانه با قیمت­ مقرون به صرفه و مناسب است. شما می­توانید هر چیزی در آن بخرید؛ از لوازم آشپزخانه و ظروف گرفته تا لوازم مبلمان، تخت و فرش در این فروشگاه پیدا می­شود. خرید آنلاین از این فروشگاه با هزینۀ پست همراه است و رایگان نخواهد بود. در آیکیا مانند آمازون امکان پس دادن یا تعویض کالا وجود دارد.

وسایل خانه ­ای که از این فروشگاه می­خرید معمولا درون جعبه بسته بندی شده است و شما باید در خانه آن­را کنار هم بگذارید و نصب کنید. هر نوع وسیله ای با هر کیفیتی در این فروشگاه وجود دارد اما به طور کلی دارای کالاهایی با کیفیت و قیمت پایین ­تر هستند و به همین علت است که در بین دانشجویان و تازه ­واردین پرطرفدار است. اگر شما هم جزو این افراد هستید، می توانید در ابتدای جابجایی کالاهایی مقرون به صرفه قیمت با کیفیت پایین بخرید و بعدها وسایل خود را عوض کنید.

بریک brick

این فروشگاه­ برای خرید مبلمان و وسایل خانه بسیار پرطرفدار است و فروشگاه آنلاین هم دارد.

والمارت Walmart

والمارت فروشگاه زنجیره­ای است که دارای وسایل در بخش­های مختلف هایپرمارکت، لوازم خانه و خواربار فروشی است. این فروشگاه برای خرید وسایل برقی خانه مانند قهوه ­جوش، چای ساز و… هم مناسب است.

Canadian tire

این فروشگاه هم یکی از فروشگاه­های خرده فروشی معروف کاناداست که دارای بخش­های سخت ­افزاری، ورزشی، رفاهی و وسایل خانه است.

کاسکو Costco

یکی دیگر از فروشگاه­های خرده فروشی معروف در آمریکای شمالی است که در سال 2020 بین بزرگ­ترین فروشگاه­­های خرده فروش، رتبه­ پنجم را کسب کرد. برای خرید از این فروشگاه باید عضو شوید و برنامه­ های عضویت متفاوتی دارد.برای عضویت می­توانید به­ صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید یا تماس بگیرید و نوع عضویت خود را انتخاب کنید.

علاوه بر این فروشگاه­های ذکر شده، فروشگاه­های دیگری هم وجود دارد مانند wayfair و leons. فروشگاه­های لوکس با کیفیت بالاتری هم در کانادا وجود دارد اما معمولاً قیمت بالایی دارند و زیاد مناسب دانشجویان و تازه ­واردین نیستند.

اپلیکیشن­های مفید برای خرید

شما می­توانید از دو اپلیکیشن به نام­های flipp و reebee بهره ببرید تا تخفیف­ سایت­های مختلف را مشاهده کنید. تمام فروشگاه­ها در این اپ­ها وجود دارند و شما با عضویت در آن­ها می­توانید تخفیف این فروشگاه­ها را ببنید و کالای مورد احتیاج خودتان را به مقرون به صرفه­ترین قیمت بخرید.

این اپ­ها حتی با توجه به محل زندگی ­تان تخفیف­ فروشگاه­های اطراف تان را نشان می­دهد. بعلاوه به شما این امکان را می­دهند که وقتی که کالایی را از جایی خریدید در این اپ­ها آنالیز کنید تا اگر احیانا تخفیفی به آن تعلق گرفت، بتوانید در فرصت یک ماهه­ای که دارید مابه تفاوت آن را پس بگیرید.

نکات مهم در حین خرید از فروشگاه­ها

همۀ این فروشگاه­ها خدماتی را ارائه می­دهند اما در بین این خدمات شما باید بگردید و مناسب­ترین آن را انتخاب کنید. ممکن است برخی از کالاها در فروشگاه­ هایی موجود نباشد یا تفاوت قیمت داشته باشند. برای مثال کالایی درآمازون و والمارت موجود است اما قیمت آن در آمازون به­ علت تخفیف بسیار مقرون به صرفه­تر باشد.

در خرید وسایل اصلا عجله نکنید مخصوصا اگر می­خواهید وسایل خود را بسیار مقرون به­ صرفه بخرید. تمام فروشگاه­های آنلاین و حضوری را آنالیز و باهم مقایسه کنید و بعد، خریدتان را انجام دهید.

در فروشگاه­های کانادا شرایطی وجود دارد که تا یک زمان خاصی برای مثال 30 روز می­توانید کالایی که خریداری کردید را پس بدهید و پولتان را پس بگیرید.قانون دیگری به نام Adjustment وجود دارد که در بیشتر فروشگاه­های کانادا رعایت می­شود. طبق این قانون اگر کالایی را از فروشگاهی خریدید اما بعدا همان کالا را در فروشگاه دیگر با قیمت پایین­تر دیدید، می­توانید فاکتور خود را نشان دهید و اندازه پول اضافی که پرداخت کردید را پس بگیرید.

بعلاوه اگر در همان فروشگاه کالای شما بعد از مدت کوتاهی تخفیف خورد و قیمتش پایین آمد، باز هم می­توانید مابه تفاوت قیمت را پس بگیرید. البته هر فروشگاهی قوانین و شرایط خاص خودش را دارد و مدت زمانی که شما می­توانید این کار را بکنید در هر فروشگاهی فرق دارد. برای مثال اگر در آمازون کالایی را خریدید اما در والمارت همان کالا را با قیمتی مقرون به صرفه­تر دیدید می­توانید با آمازون تماس بگیرید یا ایمیل بزنید و مابه تفاوت آن را پس بگیرید.البته ممکن است برخی از فروشنده­های آنلاین قبول نکنند و از شما بخواهند که کالا را کلا پس دهید. اما در فروشگاه­های حضوری معمولا این قانون رعایت می­شود.

در آخر…

به عنوان دانشجو و تازه ­واردی که عایدی خیلی بالایی ندارد می­توانید به فروشگاه­هایی که ذکر کردیم مراجعه کنید. شما در این فروشگاه­ها می­توانید وسایل ضروری خود را با مناسب­ترین قیمت بخرید.اصلا در خرید عجله نداشته باشید و تمام فروشگاه­ها را آنالیز کنید تا مناسب­ترین آن­ را پیدا کنید.

اگر سوالی دارید، در بخش نظرات از ما بپرسید.

منبع: نقشه
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 50594

به "چگونه وسایل اولین خانه مان در کانادا را تهیه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه وسایل اولین خانه مان در کانادا را تهیه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید