چین: نتایج آزمایش های حیوانی دو واکسن دیگر امیدوار کننده است

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرگزاری شینهوا چین خاطرنشان کرد، آزمایش های حیوانی دو واکسن دیگر ساخت این کشور با عنوان نانو پارتیکل (نانو ذره) کووید-19 نتایج امیدوارکننده ای به همراه داشته است.

چین: نتایج آزمایش های حیوانی دو واکسن دیگر امیدوار کننده است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شینهوا روز شنبه بر اساس اظهارات منابع نزدیک به دانشگاه سون یات سن شهر گوانگ جوئو چین گفت: دو واکسن جدید نانو پارتیکل برای مهار ویروس کرونا که عامل بیماری کووید-19 است، قابلیت فراوری آنتی بادی های خنثی کننده قدرتمند و واکنش ایمنی سلولی را در حیوانات داشته است.

محققان این دانشگاه چینی دو واکسن نانو پارتیکل مهارکننده کووید-19 را بر اساس دامنه اتصال گیرنده و تکرارهای ویروس کرونا فرموله نموده اند. این واکسن ها فراوری سطح بالایی از آنتی بادی در برابر کووید-19 را در موش ها و میمون های رزوس القاء نموده و یک روش واکسیناسیون امیدوار کننده علیه ویروس کرونا را به نمایش گذاشته اند.

گزارش حاکی است، واکسن های نانو پارتیکل در حالت بالقوه ایمن توصیف شده اند و هیچ عارضه جانبی از جمله آسیب ارگانی در موش ها ایجاد ننموده اند.

علاوه بر این، هیچ گونه افزایش عفونت وابسته به آنتی بادی در جریان انجام این آزمایش با استفاده از این واکسن ها مشاهده نشده است.

نتایج استفاده از این واکسن ها و تائید ایمنی و کارآمدی آنها در حیوانات، در طول 3 ماه آزمون و خطا حاصل شده است.

این واکسن ها مراحل دریافت تائید بالینی از سوی اداره محصولات پزشکی ملی چین را می گذرانند. نتایج این آزمایش های حیوانی این هفته در مجله بین المللی ایمیونیتی Immunity منتشر شده است.

در حال حاضر 6 واکسن کرونا در چین مراحل بالینی را می گذرانند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 25816

به "چین: نتایج آزمایش های حیوانی دو واکسن دیگر امیدوار کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: نتایج آزمایش های حیوانی دو واکسن دیگر امیدوار کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید