کرونا در آمریکا، برخی تدابیر فاصله گذاری اجتماعی تا سرانجام سال ادامه دارند

به گزارش مجله سلو بلاگ، یک رسانه آمریکایی گزارش داده دولت این کشور قصد دارد برخی تدابیر فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا را تا خاتمه سال جاری میلادی ادامه دهد.

کرونا در آمریکا، برخی تدابیر فاصله گذاری اجتماعی تا سرانجام سال ادامه دارند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک رسانه گزارش داده برنامه های دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای از سرگیری فعالیت های اقتصادی در این کشور دیرتر از آنچه او در ابتدا قصد داشت آغاز خواهد شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده دونالد ترامپ قصد داشت روز پنجشنبه از طرح خود برای زمان و چگونگی اتمام معضلات اقتصادی ناشی از همه گیری کووید-19 رونمایی کند.

طبق این گزارش، دستورالعمل جدید ترامپ قرار بود به مشخص کردن نحوه رفع محدودیت ها در مناطق با شیوع کمتر و نگهداشتن آنها در مناطق آلوده تر بپردازند. با این حال، در نهایت قرار شده تصمیم گیری درباره کاستن از این محدودیت ها به عهده فرمانداران ایالت ها گذاشته شود.

طرح جدیدی که ترامپ قرار است از آن رونمایی کند روندی طولانی تر برای بازگشت اوضاع به حالت عادی در نظر گرفته و برخی از مقام های دولت فدرال هشدار داده اند که لازم است پاره ای از محدودیت های فاصله گذاری اجتماعی تا خاتمه سال جاری میلادی پابرجا بمانند.

دونالد ترامپ در توئیترش نوشته که ساعت 18:00 به وقت محلی از این طرح که حاوی دستورالعمل هایی برای بازگشایی آمریکا است رونمایی خواهد کرد.

دونالد ترامپ پنجشنبه اقدام به برگزاری کنفرانس های تلفنی با شماری از نمایندگان کنگره آمریکا کرد.

پایگاه ان بی سی نوشته تبعات اقتصادی شیوع ویروس کرونا در آمریکا کاملاً مبرهن است به گونه ای که طبق آمارهای رسمی دست کم 22 میلیون آمریکایی ماه گذشته از کارشان اخراج شده اند.

با این حال، نمایندگان کنگره از ترامپ خواستند سلامت عمومی را فدای بازگشایی اقتصاد نکند. شماری از نمایندگان کسب و کارها هم طی تماس هایی با ترامپ به او هشدار داده اند احیای فعالیت های اقتصادی مستلزم استقرار زیرساخت های لازم برای افزایش تست ها ابتلا به کرونا و دسترسی گسترده تر به تجهیزات محافظتی خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15383

به "کرونا در آمریکا، برخی تدابیر فاصله گذاری اجتماعی تا سرانجام سال ادامه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در آمریکا، برخی تدابیر فاصله گذاری اجتماعی تا سرانجام سال ادامه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید