یک روزه آماده بازی با استقلال شدیم، اعتراض بازیکنانم به حق است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا مرزبان پس از باخت یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی گفت: بعد از اتفاقاتی که در طول هفته داشتیم مثل چهار روز تمرین نکردن باعث شد تا تیم ضربه بخورد. با اعتراضاتی که بازیکنانم به حق بابت عدم پرداخت مطالباتشان داشتند ما در یک روز تیم را آماده کردیم.

یک روزه آماده بازی با استقلال شدیم، اعتراض بازیکنانم به حق است

وی اضافه کرد: به همین خاطر فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم. شانس فوق العاده بزرگی در نیمه دوم داشتیم که موقعیت تک به تک تبدیل به گل نشد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان استقلال در نیمه دوم روی ضدحملات می توانستند گل بزنند. روی هم رفته از عملکرد بازیکنان بابت شهامتشان تشکر می کنم ولی نتیجه باب میل ما نبود. روی ضربه ایستگاهی هم شانس داشتیم اما تبدیل به گل نشد.

مرزبان درباره بازی های هفته آینده نفت مسجدسلیمان مقابل سایپا و سپاهان اضافه کرد: روند تیمی ما فوق العاده مثبت است. در بازی های خانگی می توانیم نتایج را به نفع خودمان برگردانیم. بعد از عید وقت داریم شرایط تیم را عوض کنیم. مدیریت تصمیماتی را برای پرداخت مطالبات بازیکنان گرفته است.

وی ادامه داد: گاهی مدیرعامل ها فکر می نمایند بازیکنان برده آنها هستند و حتی با آنها بد صحبت می نمایند. اما خوشحالم آقای نصیریان مدیری هستند که به حرف هایش عمل می نماید تا بازیکنان شب عید به پول برسند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره داور بازی و عکس العملی که در یکی از صحنه ها مبنی بر اینکه داور سرمان را برید گفت: در آن صحنه منظورم بازیکن خودمان بود. اتفاقاً داوری بدون جنجالی را دیدیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3251

به "یک روزه آماده بازی با استقلال شدیم، اعتراض بازیکنانم به حق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روزه آماده بازی با استقلال شدیم، اعتراض بازیکنانم به حق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید