12 میلیارد تومان تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی در هشترود پرداخت شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی هشترود گفت: 12 میلیارد تومان تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی از اول امسال تا به امروز در این شهرستان پرداخت شده است.

12 میلیارد تومان تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی در هشترود پرداخت شد

مجید احمدی اظهار کرد: این اندازه تسهیلات با هدف تجهیز و نوسازی ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان برای خرید 44 دستگاه تراکتور و 46 دستگاه ادوات دنباله بند ماشین آلات کشاورزی واگذار شد.

به گفته وی اعتبار آن از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به کشاورزان این شهرستان تامین، و گام بلندی در راستای تجهیز و نوسازی ادوات کشاورزی برداشته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی هشترود ادامه داد: با توجه به احتیاج شهرستان به مبارزه و جلوگیری از شیوع آفت سن گندم در مزارع غلات، 21 دستگاه از ادوات واگذار شده به کشاورزان دستگاه های سمپاش و بقیه ادوات خاکورز برای حفاظت از رطوبت و جلوگیری از فرسایش خاک در دیم زارهاست.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، احمدی افزود: در این شهرستان حدود سه هزار دستگاه تراکتور، 110 دستگاه کمباین و بیش از 10 هزار دستگاه انواع ادوات دنباله بند کشاورزی وجود دارد و شهرستان در رتبه اول استانی از لحاظ مکانیزاسیون کشاورزی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 36126

به "12 میلیارد تومان تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی در هشترود پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 میلیارد تومان تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی در هشترود پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید