اختصاص 8 هزار استادیوم برای برگزاری کنکور ، ساماندهی 500 هزار نفر برای رعایت پروتکل ها حین آزمون ها

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر ورزش و جوانان از اختصاص 8 هزار استادیوم در سراسر کشور برای برگزاری کنکور در شرایط شیوه کرونا اطلاع داد.

اختصاص 8 هزار استادیوم برای برگزاری کنکور ، ساماندهی 500 هزار نفر برای رعایت پروتکل ها حین آزمون ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور خود در نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با موضوع آنالیز برگزاری کنکور سراسری و ارشد اظهار کرد: حضور من با دعوت رئیس کمیسیون آموزش در این نشست برای یاری به برگزاری بهتر آزمون ها اجرا شده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: برای برگزاری کنکور بعضی دستگاه های کشور مانند آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان که امکانات خوبی در اختیار دارند، مثل همواره پای کار آمدند تا مانند قبل که در حوادثی همچون سیل و زلزله امکانات خود را در اختیار دستگاه های مسئول قرار می دادند این بار نیز برای برگزاری کنکور امکانات خود را به این دستگاه ها اختصاص دهند.

وزیر ورزش و جوانان از اختصاص 8 هزار استادیوم، استادیوم و مکان ورزشی رو باز و سرپوشیده برای برگزاری کنکور سراسری اطلاع داد و اضافه نمود: علاوه بر این، 3 هزار سازمان مردم نهاد با حضور 500 هزار جوان سازماندهی شدند تا در برگزاری کنکور مشارکت نمایند.

سلطانی فر در پاسخ به این سوال که آیا این امکانات فقط برای آزمون سراسری خواهد بود و وزارت ورزش تمهیداتی برای آزمون ارشد اندیشیده است یا نه، گفت: چنانچه سازمان سنجش و وزارت علوم چنین درخواستی را برای آزمون ارشد داشته باشند این امکانات برای آزمون ارشد هم در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدوارم با همگرایی و همکاری همه دستگاه ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی کنکور سراسری و ارشد با کمترین خسارت برگزار گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 20660

به "اختصاص 8 هزار استادیوم برای برگزاری کنکور ، ساماندهی 500 هزار نفر برای رعایت پروتکل ها حین آزمون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 8 هزار استادیوم برای برگزاری کنکور ، ساماندهی 500 هزار نفر برای رعایت پروتکل ها حین آزمون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید