بخش کشاورزی نقطه امید کشور برای تاب آوری مالی است

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که بخش کشاورزی از پیچیدگی ها، مسائل و نوسانات زیادی رنج می برد، گفت: این بخش نقطه امید کشور برای تاب آوری مالی است.

بخش کشاورزی نقطه امید کشور برای تاب آوری مالی است

به گزارش خبرنگار گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، در مراسم معارفه خود به عنوان وزیر جهاد کشاورزی که با حضور معاون اول رییس جمهوری و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی برگزار گردید، گفت: صمیمانه دست کمک به سوی همه همکاران دراز می کنم و امیدوارم با تمام قوا به میدان بیایند تا شاهد توفیقات روزافزون بخش کشاورزی باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که بخش کشاورزی از پیچیدگی ها، مسائل و نوسانات زیادی رنج می برد، گفت: این بخش نقطه امید کشور برای تاب آوری مالی است.

خاوازی با تقدیر از کوشش های محمود حجتی در دوران تصدی وزارت جهاد کشاورزی گفت: وی با غیرت و با همت بسیار زیاد شبانه روزی برای وزارت جهادکشاورزی زحمت کشیده و اتفاقات بزرگی را در بخش کشاورزی رقم زده است و یکی از ضعف های ما این بوده است که نتواسته ایم این دستاوردها را به خوبی تبیین کنیم.

وی همچنین با قدردانی از عباس کشاورز اضافه نمود: وی در دوران معاونت زراعت توفیقات زیادی برای بخش کشاورزی ایجاد کرد و در دوران چهار ماهه سرپرستی از هیچ کوششی دریغ نکرد و شبانه روز کوشش کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 15 خرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15175

به "بخش کشاورزی نقطه امید کشور برای تاب آوری مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش کشاورزی نقطه امید کشور برای تاب آوری مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید