مشخص 2 یا 3 نقطه تهران برای برگزاری تجمعات ، با برگزاری تجمعات در چارچوب قانون کاملا موافقیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، استاندار تهران با بیان اینکه موافق برگزاری تجمعات در چارچوب قانون هستیم، گفت: دو یا سه نقطه را در تهران بزودی برای برگزاری تجمعات مشخص می کنیم.

مشخص 2 یا 3 نقطه تهران برای برگزاری تجمعات ، با برگزاری تجمعات در چارچوب قانون کاملا موافقیم

به گزارش خبرنگاران، محسن منصوری در مورد اقدامات دولت برای اجرای اصل 27 قانون اساسی پیرامون برگزاری آزاد تجمعات اضافه نمود: با برگزاری تجمعات در چارچوب قانون کاملا موافق هستیم. گاهی به نوعی تبلیغ شده که کشور یا دولت تحت هر شرایطی نمی خواهد به برگزاری تجمعات تن دهد که این روایت و تفسیر کاملا اشتباهی است.

استاندار تهران گفت: قبل از این مسائل هم هر کسی که در چارچوب قانون به فرمانداری یا استانداری مراجعه و درخواست نموده است، ما قانونا درخواست وی را آنالیز کردیم و پاسخ دادیم. بعضی بزرگواران به وسیله رسانه درخواست خود را مطرح می نمایند که این روال درستی نیست.

وی ادامه داد: متقاضیان برگزاری تجمعات باید به صورت مکتوب درخواست خود را مطرح نمایند، این درخواست به کمیسیون مربوطه در حوزه معاونت سیاسی ارجاع، آنالیز و تصمیم گیری می گردد. طرح درخواست به معنای اخذ مجوز نیست. درخواست فقط در چارچوب قانون آنالیز می گردد. ما مشتاقیم که تجمعات حتی الامکان اجازه برگزاری دریافت کند و این را برای خود و کشور یک فرصت می دانیم.

منصوری اعلام کرد: نکته دوم اینکه پیرو دستور و فرمایشات رئیس جمهور، در شورای تامین استان تهران صحبت کردیم، از این رو محلاتی که به لحاظ تامینی مشکل خاصی نداشته باشند و به لحاظ ترافیکی امکان دسترسی مناسب داشته باشد و برای مردم چالش ایجاد نکند را در دو یا سه نقطه تهران به عنوان محلات برگزاری تجمع معین می کنیم.

وی اضافه نمود: معاونت سیاسی وزارت کشور در حال تهیه و تدوین آیین نامه ای اجرایی است، ما هم مکان هایی را معین و معرفی می کنیم که فرایند این کار و محل این تجمع سریعا معین گردد سپس به صورت رسمی اعلام و اطلاع رسانی می گردد.

استاندار تهران با بیان اینکه این موضوع در فرایندی باید به تایید شورای تامین استان و شورای تامین امنیت کشور برسد، گفت: البته این موضوع از مواردی است که هم رئیس محترم جمهور در مصاحبه اخیر خود اعلام و هم به وزیر کشور دستور داده است. ما هم پیگیر انجام کار کارشناسی هستیم، امیدواریم ظرف دو سه ماه آینده به نتیجه برسد و اصل معین محل تجمعات، زود معین تکلیف گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 49437

به "مشخص 2 یا 3 نقطه تهران برای برگزاری تجمعات ، با برگزاری تجمعات در چارچوب قانون کاملا موافقیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص 2 یا 3 نقطه تهران برای برگزاری تجمعات ، با برگزاری تجمعات در چارچوب قانون کاملا موافقیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید