دستیاران ترامپ جرأت صحبت با او درباره خشونت نژادپرستان را ندارند

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران- گروه بین الملل: سایت تحلیلی دفنس وان اخیرا مقاله ای با قلم دیوید گراهام منتشر کرده که در آن نویسنده معتقد است: ترامپ به خشونت های اخیر نژادپرستان سفید پوست توجه نمی کند و این موضوع به امنیت ملی امریکا صدمه جدی وارد خواهد نمود.

دستیاران ترامپ جرأت صحبت با او درباره خشونت نژادپرستان را ندارند

ترجمه متن کامل مقاله در ادامه آمده است.

تهدیدی خطرناک علیه امنیت ملی ایالات متحده امریکا وجود دارد - خشونت نژادپرستان سفید پوست - و بسیاری از مقامات ارشد دولت ترامپ به این مسئله واقفند. اما دولت همچنان بی طرف مانده و با ترس از توهین به رئیس جمهور عملا اقدامی در این مورد انجام نمی دهد.

واقعیت این است که رئیس جمهور ترامپ در مقابل تهدیدی تأیید شده و کشنده - تروریسم داخلی - بسیار کند عمل نموده زیرا دستیاران او از مطرح کردن این موضوع با وی می ترسند و به همین دلیل بسیار عصبی هستند.

پس از قتل عام در ال پاسو و تگزاس، اکنون مسئله ترور داخلی اهمیتی دوباره یافته است. اما در حال حاضر توجه رئیس جمهور به سایر موضوعات منحرف شده است.

نیویورک تایمز گزارش می دهد که مقامات دولت ترامپ نمی توانند موضوعاتی مانند تروریسم داخلی و خطرات خشونت نژادپرستانه سفیدپوست را با رئیس جمهور ترامپ در جریان بگذارند، زیرا او به این نگرانی ها علاقه ای ندارد.

دستیاران ترامپ حق دارند عصبی و نگران باشند. ترامپ در گذشته نیز نشان داده است که صبر کمی برای بحث با دستیاران خود - کسانی که حقایق را به او می گویند و او دوست ندارد آنها را بشنود- دارد.

به دنبال تیراندازی در 3 اوت در ال پاسو، رئیس جمهور فقط به طور خلاصه گفت: عاملان تیراندازی های اخیر بیماران روانی بوده و این تیراندازی ها سالهاست که ادامه دارد و ما باید جلوی این حوادث را بگیریم.

این در حالی است که وی عملا هیچ اقدامی جهت مقابله با آن انجام نداد.

دونالد ترامپ معتقد است تایید مشکل جدی خشونت نژادپرستانه سفیدپوست در دوران ریاست جمهوری وی، ضعف رهبری او را نشان می دهد. همانطور که تأیید دخالت روسیه در انتخابات 2016 مشروعیت پیروزی وی را زیر سوال می برد.

در هر دو مورد او درست می گوید اما نادیده دریافت مسائل باعث نمی گردد که آنها از بین بروند. از اینرو ترامپ مانع مقابله با این مسئله که تهدیدی واقعی برای ملت امریکاست، می گردد.

باید گفت نژادپرستان سفید پوست بخش مهمی از ائتلاف ترامپ در انتخابات 2016 بودند و ترامپ نشان داده است که تشدید تنش های نژادی یکی از مهمترین عوامل انتخاب مجدد وی در انتخابات 2020 خواهد بود. این در حالی است که رئیس جمهور تهدیدی که ناسیونالیست ها و سوپرماسیست های سفیدپوست ایجاد می نمایند را کم اهمیت جلوه می دهد.

برای مثال پس از اینکه یک تیرانداز سوپرماسیست سفید پوست 51 نفر را در نیوزلند کشت ترامپ گفت: نگران تهدیدی نیستم که توسط ایدئولوژی بیان می گردد. من فکر می کنم این افراد گروه کوچکی از مردم هستند که مسائل بسیار بسیار جدی دارند.

خشونت نژادپرستانه سفیدپوست مسئولیتی سیاسی و واقعی برای ترامپ است. اکثر آمریکایی ها معتقد هستند که ملی گرایی سفید تهدیدی مهم بوده و رفتارهای ترامپ، نزادپرستان افراطی را تشویق نموده است.

سیاستمدار عاقلی که با چنین شرایطی روبرو می گردد، سعی می نماید بعضی اقدامات را جهت مصونیت خود انجام دهد مانند تشکیل کمیسیون ها و .... این در حالی است که برای ترامپ، حتی اذعان به وجود مشکل، سخت است.

در کاخ سفید محافظت از احساسات رئیس جمهور بر حفظ جان شهروندان ارجحیت دارد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7201

به "دستیاران ترامپ جرأت صحبت با او درباره خشونت نژادپرستان را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیاران ترامپ جرأت صحبت با او درباره خشونت نژادپرستان را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید