راه اندازی بزرگترین تاسیسات جمع آوری گاز های همراه نفت در دل تحریم

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: گاز های اسیدی این مجموعه به جای سوزاندن با سرمایه 65 میلیون دلاری دوباره فرآوری و به چاه های نفت برای حفظ فراوری صیانتی آن ها تزریق می گردد.

راه اندازی بزرگترین تاسیسات جمع آوری گاز های همراه نفت در دل تحریم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمود امین نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در آیین بهره برداری از بزرگترین تأسیسات جمع آوری و فرآورش گاز های همراه نفت کشور گفت: پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس بزرگترین هاب گازی غرب آسیاست.

وی ادامه داد: با اجرای این مگاپروژه، گاز های همراه نفت سه استان خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری می گردد که افزون بر ارزش مالی، این پروژه ریه های جدید تنفسی در این گستره جغرافیایی آن است.

امین نژاد گفت: این پروژه شامل بخش های پالایشگاه، تأسیسات ذخیره سازی در ماهشهر و هزار کیلومتر خط لوله است که همه این ها در تحریم های ظالمانه با همت شرکت های داخلی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در خاتمه گفت: گاز های اسیدی این مجموعه به جای سوزانده شدن، با سرمایه 65 میلیون دلاری دوباره فرآوری و به چاه های نفت برای حفظ فراوری صیانتی آن ها تزریق می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27675

به "راه اندازی بزرگترین تاسیسات جمع آوری گاز های همراه نفت در دل تحریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی بزرگترین تاسیسات جمع آوری گاز های همراه نفت در دل تحریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید