سیاست های گذشته برای کارت های الکترونیک مرزنشینی به خوبی اجرا نشده اند

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر صنعت، معدن و تجارت، امروز پنجشنبه درجریان سفر یک روزه از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر بازدید کرد.

سیاست های گذشته برای کارت های الکترونیک مرزنشینی به خوبی اجرا نشده اند

به گزارش خبرنگاران، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، شهریاری استاندار آدربایجان غربی، خضری نماینده شهرستان های پیرانشهر-سردشت طی یک سفر یک روزه از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر دیدار کردند و در این سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن، تجارت طی دیداری با بازرگانان و فعالان تجاری پیرانشهر مسائل تجار، مسائل کارت های الکترونیک مرزنشینی، ثبت سفارش کالا و سرمایه گذاری در بخش صنعت شهرستان آنالیز شد.

رحمانی در نشست امروز با فعالان گفت: با حضور مسئولین از روند صادرات و واردات در محور تمرچین بازدید به عمل آمد و در آینده ای نزدیک جزئیات این سفر جمع بندی شده و متناسب با وضعیت موجود تصمیم گیری انجام خواهد شد.

وی در رابطه با کارت های الکترونیک مرزنشینان اضافه کرد: با توجه به اینکه در بحث کارت های الکترونیک مرزنشینی سیاست های گذشته به خوبی اجرا نشده اند، سعی خواهد شد برای بهبود وضعیت این معابر و جهت ساماندهی کارت های الکترونیک مرزنشینی، با نظرخواهی از مرزنشینان و حضور آنان در سیاست های جدید، مسائل این قشر نیز حل گردد.

به گزارش خبرنگاران؛ عملکرد ادارات کل جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به عنوان سه ارگانی که بیشترین تسهیلات را از محل منابع اشتغال فراگیر دریافت نموده اند، امروز در دومین جلسه کارگروه اشتغال استان طی امسال مورد آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5756

به "سیاست های گذشته برای کارت های الکترونیک مرزنشینی به خوبی اجرا نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست های گذشته برای کارت های الکترونیک مرزنشینی به خوبی اجرا نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید