کرمانشاه احتیاج به یک سوله بحران دارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: برای حوادث غیرمتقربه مانند زلزله و یا هر حادثه دسته جمعی که اتفاق آن قابل پیش بینی نیست، احتیاج به یک سوله بحران در استان را جدی می نماید.

کرمانشاه احتیاج به یک سوله بحران دارد

سلیم خانی، مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه ساخت سوله بحران را به عنوان یکی از دغدغه های مهم برای آینده استان دانست و گفت : برای حوادث غیرمتقربه مانند زلزله، سقوط هواپیما و یا هر حادثه دسته جمعی اتفاق بیفتد احتیاج به یک سوله بحران داریم.

وی ادامه داد: تجربه حوادث تلخی همانند زلزله که به یک باره حجم قابل توجهی از اجساد را بوجود آورد احتیاج به یک سوله بحران را ضروری می نماید می تواند. این سوله با امکانات و تجهیزات استاندارد یاری شایانی در ساماندهی و شناسایی اجساد در مواقع بحران ایفا می نماید.

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه ادامه داد: نسبت به تهیه و تنظیم مطالب ساخت این سوله اقدام شده، محل ایجاد این سوله در محل آرامستان نو کرمانشاه شناسایی شده؛ مالکیت این سوله مربوط به شهرداری است، البته یک اجماع و نظر عمومی برای ساخت سوله بحران وجود دارد.

وی مساحت سوله بحران استان را نزدیک 4 هزار متر گفت و گفت: مساحت ساختمان سوله، یک هزار و 400 متر است که جوابگوی کامل احتیاج ها را دارد.

خانی توضیح داد: تمامی مراکز شهرستان های استان دارای سالن تشریح هستند و هیچ جسدی از شهرستان ها برای تشریح به مرکز استان ارجاع نمی گردد .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 48466

به "کرمانشاه احتیاج به یک سوله بحران دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاه احتیاج به یک سوله بحران دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید