اعزام تیم پزشکی متخصص به منطقه ها زلزله زده اندیکا

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/خوزستان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اعزام تیم پزشکی متخصص به منطقه ها زلزله زده اندیکا اطلاع داد.

اعزام تیم پزشکی متخصص به منطقه ها زلزله زده اندیکا

دکتر فرهنگ کره بندی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع چندین زلزله در سطح شهرستان اندیکا و احتیاج مردم منطقه به خدمات بهداشتی، درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی، تیم تخصصی پزشکی جهت تشخیص و درمان بیماران تحت تاثیر از زلزله های اخیر در اندیکا روانه منطقه ها صعب العبور به مرکزیت روستای چلو از توابع اندیکا شدند.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: در روز اول استقرار این تیم پزشکی، بیش از 250 نفر ویزیت شدند که 45 نفر از آن ها کودک، یک نفر مشکوک به سکته قلبی، 40 نفر قلبی، 40 نفر اعصاب و روان و... بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تجهیزات کاملی از جمله آزمایشگاه سیار، آمبولانس و داروهای مورد احتیاج به همراه تیم اعزامی به منطقه ارسال شد تا مسئله ای در خدمت رسانی به مردم وجود نداشته باشد.

کره بندی در سرانجام گفت: متخصص اطفال، اعصاب و روان، قلب، پزشک عمومی، داروساز، ماما، تکنسین فوریت ها و رئیس اورژانس لالی و اندیکا و مدیر شبکه بهداشت و درمان لالی و مسجدسلیمان اکیپ اعزامی این مجموعه بودند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 37522

به "اعزام تیم پزشکی متخصص به منطقه ها زلزله زده اندیکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم پزشکی متخصص به منطقه ها زلزله زده اندیکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید